Podążaj za narratorem, zbieraj cukierki i nie zważaj na niepokojące znaki. Szukaj drzwi, zawsze szukaj drzwi, byle szybko. Zabieram Cię w podróż do mojego świata poszukiwań, wyniku wielu godzin eksperymentów, przesuwania suwaczków, wpisywania nielogicznych wartości. Gra jest zapisem procesu nauki, pierwszych kroków w świecie programowania i grafiki 3D. Gracz ma za zadanie zebrać jak najwięcej cukierków…i wyjść z tego żywy. Mimo niepokojących znaków gra pozostaję w estetyce słodkości; białe króliczki, różowe budowle, dziwne rośliny. Prowadzony za rękę gracz doświadcza wielu zjawisk niezgodnych z logiką. Nieświadomie i nieuchronnie zmierzając ku końcowi… albo właśnie jego braku. Gra nigdy się nie kończy… gracz zostaje pozostawiony sam, bez możliwości odwrotu. Cel - wprowadzić w zakłopotanie, gracz ma czuć frustracje… to nie będzie przyjemna rozgrywka, Chodź! Zabieram Cię w przygodę!