Flicker dots
Punkt wyjścia stanowiło nagranie projekcji świetlnej rzucanej na ścianę przez rzutnik do analogowych taśm. Materiał ten poddany został następnie obróbkom w komputerowym programie montażowym. Efektem eksperymentów jest zderzenie ze sobą różnego rodzaju materii (szumy spowodowane dużą czułością, przeplot video, artefakty
Światło jako matryca graficzna
Program jest przestrzenią eksperymentalną, obrazującą koncepcję traktującą światło jako matrycę graficzną, w której to światło przenosi informacje o obiekcie umieszczonym pomiędzy źródłem światła a odbiornikiem. Tym samym tworząc jego obraz na odbiorniku. Przeniosłem rozważania nad światłem i sposobem wykorzystania go jako matrycy na pole działań cyfrowych, inspirując się światem rzeczywistym kreuję własną przestrzeń do sprawdzania prawdziwości założeń.
Matryca
Program jest przestrzenią roboczą do sprawdzania możliwości
korzystania z cyfrowej symulacji światła jako matrycy graficznej.
Program zawiera 4 elementy:
źródło światła,
modeł 3D (informację),
kamery (odbiorniki obrazu),
wirtualną ścianę
(przestrzeń na której wyświetla się informacja która zawiera światło).
Skróty klawiszowe jakie obsługuje program:
Esc - Wyście